Team Leader zákaznické péče
Do oddělení zákaznické péče hledáme nového kolegu na pozici Team Leader zákaznické péče
Máte zájem pracovat pro jednu z největších mediálních společností? Máte zkušenosti s vedením teamu v zákaznickém oddělení? Baví Vás každodenní komunikace s lidmi? Chcete se zapojit do péče o předplatitele našich časopisů či regionálního Deníku?
Je Vaše odpověď ANO? Pak se těšíme na Váš životopis.
Do našeho oddělení zákaznické péče v Praze (Malešice) hledáme nového kolegu na pozici Team Leader zákaznické péče.
Za co budete mít u nás zodpovědnost?
- agendu zákaznické péče tj. zadávat úkoly operátorům dle aktuálního stavu
- plánovat směnnost operátorů na zákaznické lince
- optimalizaci pro dosažení maximálního servisu pro zákazníky
- zodpovídat za trénink, koučink a vzdělávání zaměstnanců
- motivace operátorů pro zlepšení plnění a k tomu odpovídající ohodnocení
- sledovat a řídit plnění úkolů prostřednictvím reportingu na denní/týdenní/měsíční bázi
- zodpovídat za splnění kvantitativních i kvalitativních cílů zákaznického oddělení
- práci s databází předplatitelů
- úzká spolupráce se Supervisorem oddělení zákaznické péče
Jak poznáte, že hledáme právě Vás?
- láká Vás svět médií a chcete se v něm realizovat
- máte výborné komunikační dovednosti, schopnost motivace a pozitivní přístup
- baví Vás dosahovat výsledků a být za ně ohodnocen
- dokážete pracovat samostatně a převzít zodpovědnost
- v krizových situacích máte nadhled a odolnost vůči stresu
- máte „proklientské“ zaměření a spokojenost zákazníka je u Vás na prvním místě
- práce s excelem je pro vás běžná a systém CISCO dobře znáte
Co Vám na oplátku nabídneme my?
- možnost kariéry v jednom z největších vydavatelských domů v České republice
- motivující systém finančního ohodnocení (fixní + variabilní částka mzdy)
- dlouhodobou spolupráci na HP ve stabilní a velké společnosti
- dobrá dopravní dostupnost (u METRA Depo Hostivař), tramvajové spojení z centra
- stabilní pracovní místo v menším kolektivu a především přátelský duch celé teamu
- víkendech a státních svátcích se u nás nepracuje
- úvodní zaškolení a proces průběžného vzdělávání je pro nás samozřejmostí
- A co dál Vám můžeme nabídnout? Máme propracovaný systém benefitů, mezi které patří např. týden dovolené navíc, placené volno při nemoci, příspěvek na penzijní spoření, odměny za loajalitu, zvýhodněné volání pro Vás a Vaši rodinu, slevy na finanční produkty + vybraná pojištění od našich partnerů, Multisport karta, možnost pracovat z domova, služební telefon a mnoho dalšího.
Zaujala Vás naše nabídka? Klikněte níže na odpovědní okno a pošlete nám svůj životopis! Vaše přihláška bude samozřejmě zpracována a uchována v souladu s právními předpisy o ochraně osobních údajů.
Těšíme se!!!
Tato pozice je již obsazená, zkuste se podívat na ostatní volné pozice zde
Seznam pozic